poniedziałek, 13 maja 2013

Niebanalnie o Muzyce.

     Kiedy znani ludzie mówią, inni słuchają. Kiedy znani ludzie piszą, pozostali gorączkowo czytają. Kiedy znani ludzie czynią to pięknie, my im wierzymy. Sentencji i cytatów jest od groma. Na każdy temat. Czy to moralizujące, opisujące, przysłowia, rymowanki, motywacje... Piękne, gorsze; bezsensu czy stające się czyimś życiowym motto. Po prostu są. I o Muzyce, multisztuce można by powiedzieć(ale o tym innym razem), również istnieją. Szperam w nich naprawdę często, szukając cytatu do kolekcji, do opisu na bloga lub też na status na FB. Mówi się, że kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą. Na całe szczęście, te słowa nie kłamią.

~ Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza. Paul Claudel.


~ Kocham muzykę. Po prostu. Katarzyna Nosowska.


Katarzyna Nosowska- Zielono mi: 


~ Muzyka powinna zapalić płomień w sercu mężczyzny i napełniać łzami oczy kobiety. Ludwig van Beethoven.


~ Ach, muzyka! To magia większa od wszystkiego, co my tu robimy! Joanne Kathleen Rowling. 


~ Muzyka to sztuka cieszenia się i smucenia bez powodu. Tadeusz Kotarbiński.


~ Muzyka zaczyna się tam, gdzie słowo jest bezsilne- nie potrafi oddać wyrazu; muzyka jest tworzona dla niewyrażalnego. Claude Debussy.


Claude Debussy- Clair De Lune:


~ Muzyka to naprawdę mocny narkotyk. Może cię zatruć, podnieść na duchu lub sprawić, że rozchorujesz się, nie wiedząc dlaczego. Adam Neste

~ Muzyka dziurawi niebo. Charles Baudelaire.


~ Czym jest muzyka? Może po prostu niebem, z nutami zamiast gwiazd? Ludwik Jerzy Kern. 


~ Muzyka niczym nie przypomina sztuki. Przypomina perfumy. Sakaguchi Ango.


~ Jedną z dobrych rzeczy w muzyce jest to, że kiedy cię uderza, nie czujesz bólu. Bob Marley. 


Bob Marley- No Woman, No Cry:


Bob Marley- One Love:



~ Muzyka jest scenografią uczuć. Lew Tołstoj.


~ Życie bez muzyki jest błędem. Friedrich Nietzsche. 


(...)

     Mogłabym tak wypisywać jeszcze długo, długo, dłuuugoo... Chyba w nieskończoność. Ale sprawia mi to tak ogromną przyjemność, iż naprawdę nie wiedziałabym, kiedy przestać. Niestety wszystkie słowa muszą się kiedyś skończyć. Ale tylko dla nas. Bo one w rzeczywistości przetrwają. Na zawsze. Sentencje są przydatne i potrzebne. Pomagają odchamić najbardziej zwulgaryzowany język, zostają w naszych myślach na dłużej. Sięgajmy po nie jak najczęściej! :) 

Jamal- Słowo:


Więcej niż słowo,
więcej niż bym nawet chciał.
Muzyka mi dodaje sił...


(Zamieszczone zdjęcia i filmiki nie są mojego autorstwa i nie należą do mnie. Obrazki znalazły się dzięki wklepaniu w grafikę Google'a  odpowiedniego hasła( nazwy, nazwiska, miejsca, daty); filmy video pojawiły się dzięki blogger'owej funkcji umieszczania plików z portalu YouTube!)


Pzdr, Pta_szysko. :)

13 komentarzy:

  1. Oj udała się impreza, ale przyznam że ledwo żyję, dlatego z góry muszę się przyznać też, że nie przeczytam postu. Ale ten, obiecuję że później odrobię zaległości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! :D Oznaki mega udanej imprezy: są. Zadowolenie 100%: jest. :) Cieszę się!
      No ja myślę, że nadrobisz zaległości! Inaczej nie opublikowałabym tego komentarza, uciska mi nieco ego. ;)
      <3

      Usuń
  2. Wspaniałe te cytaty, a w szczególności niektóre. :]
    Szkoda, że nie napisałaś więcej.
    Ja miałam kiedyś taki pomysł, aby dodać post o moich ulubionych cytatach z piosenek, ale to po prostu nie pasuje do tematyki bloga :/ Chyba muszę założyć drugiego, takiego bardziej "o mnie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      Wiem, sama chciałam więcej, ale naprawdę pomyślałam: kiedyś muszę skończyć, jeśli nie teraz, to nigdy. ;) Myślałam ostatnio dokładnie tym samym, o blogu bez konkretnej tematyki.

      Usuń
  3. Uwielbiam czytać cytaty <3 Bardzo lubię te słowa, że kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą i to się sprawdza w życiu. Chciałabym, żeby kiedyś po mnie pozostał chociaż jeden, wspaniały cytat.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo te słowa powiedziane przez Goebbelsa, niestety, choć o kłamstwie, są prawdą. :) Mam nadzieję, że tak będzie. Mi też się marzy!
      Dzięki za odwiedziny. <3

      Usuń
  4. Dziś mam zamiar to odespać, ale mam też ogromną ochotę napisać coś na blogu, hmm... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. :D Zawsze możesz coś napisać... przysypiając? ;D

      Usuń
  5. Świetne cytaty dotyczące muzyki, naprawdę trafnie dobrane :)

    A co do komentarzy, to dziękuję, bo mile połechtały mnie Twoje komplementy, tak, że urosłam w piórka i och! ach! ;))))
    Spieszę odpowiadać, tak więc chronologicznie:

    -Tak, wykonuję dredloki dla ludzi, w tym głównie dla siebie :)
    -Reality show są dla mnie czymś w podobie zaglądania ludziom w okna tudzież babci na balkonie śledzącej sąsiadów ;)tv nie posiadam od lat, tap madl obejrzałam te kilka odcinków, dopóki Aśka nie odpadła, szczerze mówiąc szkoda mi czasu i energii by to ciągnąć ;)
    -Whisky? :D:D kocie imiona jakoś doczepiają się same, najpierw była Pestka, chociaż też nazywam ją Piszczkiem Płaczkiem, potem Arbuz, zwany Dzyndzlem. Prawda jest taka, że zdarza mi się różnie na nie wołać, zależy od stopnia dokonanych przez nie zniszczeń ;)
    Z innych kocich imion spotkałam się też z Pirą i Midą, dwoma syjamkami, i oczywiście z Cynamonem od Lulu, którego imię strasznie mi się podoba :)
    -Teatr tańca to dość specyficzna forma pokazu, nie każdy lubi, nie każdemu podchodzi. Rudy jest właściwie kotem nieplanowanym, taka jedna chciała na działki wywalić, miesięczniaka, to wzięłam, przygarnęłam no i jest ;)
    -Teściowa, na całe szczęście, zaczęła omijać mnie szerokim łukiem i przestała wkładać nogę między drzwi. Przyczyny nie są mi znane, ale wydaje mi się, że miała z tym coś wspólnego moja druga połówka.
    -Pióro czasem aż nazbyt lekkie, stąd niekiedy moje pitu pitulenie ;) i sama nie wiem, czy to zaleta, czy może wada ;)

    Podsumowując dziękuję, raz jeszcze, za miłe słowa. Cieszy mnie to, że znalazłaś w sobie chęć przeczytania i skomentowania moich notek. Jak również podzielania miłości do kotów.
    Twojego bloga, co chyba oczywiste, dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I chyba Ci nie odp w kwestii ceny, bo ja za to nie biorę opłat dodatkowych.
    Koszt to włosy syntetyczne,zakup na allegro i wysyłka do Ciebie.
    Nie zarabiam na tym, robię to dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowy wpis.... Piękne słowa, piękna muzyka :)
    Dla mnie to jest naprawdę niesamowite, że, kiedy chce się mówić o muzyce, ona staje się takim pojęciem abstrakcyjnym, nienamacalnym, czymś, co trudno jest opisać. W ogóle z muzyką jest trochę jak ze wspomnieniami - prześlizguje ci się w głowie, ciągle gdzieś tam plącze się w twoim umyśle, powraca do ciebie w różnych momentach... nie możesz do końca o niej zapomnieć. To jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie można było opisać tego słowami. :)

      Usuń
  8. Taaak :D kiedyś moja koleżanka wypaliła "Masz do mnie jakieś żaluzje" XD
    Albo ja stwierdzająca, że to ogłoszenie o pracę "To jakaś czysta inkwizycja" XD
    Wpadki słowne zdarzają się nader często, najzabawniej jest, kiedy zapomnisz danego słowa i wertujesz umysł w poszukiwaniu określeń, przy tym gęsto wymachując rękoma. Zazwyczaj wygląda to tak "Podaj mi ten... No wiesz! Takie drugie, nie łyżka..."
    Odnośnie dredloków, jasne, że można doczepić sobie takich kilka, można dosztukować i skręcić z własnymi włosami, a można je wpleść. Zdecydowanie wolę drugi sposób, bo można je często zmieniać,czy w każdej chwili zdjąć. Poniżej masz bardzo prostą instrukcję jak takiego dreda wpleść :)Można dobrać do swojego naturalnego koloru włosów, wtedy wyglądają, jak dla mnie, zdecydowanie ładniej niż normalne dredy (które zresztą miałam i wyglądały koszmarnie), albo zaszaleć z kolorem ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=ca0ECeC2KJ8

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Za słowa miłe i te krytyczne.
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać dalej! :)