piątek, 17 maja 2013

Nowe inspiruje.

      Postanowiłam przejść od słów do czynów. A raczej od myśli do słów, potem do działania, ale mniejsza o to. Poszerzyłam swoją ofertę i mogę Was już zaprosić do czytania oraz obserwowania mojego nowego dzieła. Każdy autor bloga tematycznego mnie zrozumie i poprze, a innym wyjaśniam. Posty tematyczne lekko zamykają usta. Zawężają pole możliwości. Zabierają mnóstwo czasu, a w głowie tyle kolejnych pomysłów, chce się pisać, pisać, pisać...Tyle, że coś zupełnie nie związanego z tematem. ;) Nie porzucam Muzyki i aktualizacji tu, broń Boże! Po prostu chcę również pokazać Wam coś od siebie. Przemyślenia, refleksje, rzeczy, które mnie interesują. Tak więc zapraszam do zapoznania się z wredną_istotką



A już wkrótce zaprezentuję muzyka, który trochę zatrzęsie polską sceną muzyczną!


autorką obrazka jest moja dobra koleżanka, o genialnych zdolnościach, która na pewno kiedyś będzie sławna--> Monika, dziękuję! <3
 Pzdr, Pta_szysko ;). 

5 komentarzy:

  1. Ooooo nowy blog :D Będę odwiedzała i powodzenia w prowadzeniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nawet namalowanie wisielca nie wychodzi i wygląda raczej na zbiór przypadkowych kresek XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie będę czytać Twoje posty na nowym blogu ;)
    Ja jednak chyba tak szybko nie założę drugiego, nietematycznego bloga, musiałabym mieć więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, w sumie nowy blog to możliwość rozwijania się, ale widzę że narazie to taki początek początku, ale będę wyczekiwać nowych postów tak tu, jak i tam. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Za słowa miłe i te krytyczne.
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać dalej! :)