środa, 26 czerwca 2013

Holidays, welcome home! :)

          Kilka dni temu powitaliśmy kalendarzowe lato. I chociaż w nie wszystkich zakątkach Polski widać to wyraźnie, nie da się temu w żaden sposób zaprzeczyć. Co niesie ze sobą wspomniana pora roku? Oczywiście długo wyczekiwane, szalone, a-szkolne, przyjemne... wakacje! :) A jak wiadomo one bez Muzyki obejść się nie mogą. Co roku produkowane są specjalnie, letnie zestawienia, hity; stacje radiowe już od dłuższego czasu typują co będzie dźwiękowym "hot" w tym sezonie. Na podstawie notowań z list stacji radiowych, efektów ostatnich festiwali oraz list gwiazd przyszłych imprez, przygotowałam dla was 10 utworów, które być może zainteresują Wasze uszy w letnim, wakacyjnym czasie 2013. :) 

1. Fergie- A Little Party Never Kill Nobody.




2. Robert M, Matheo- Children Of Midnight. 



3. Enej- Symetryczno- Liryczna.




4. Rihanna & David Guetta- Right Now. 



5. Jennifer Lopez & Pitbull- Live It Up. 



6. Honey- Nie powiem jak.




7. Justin Timberlake- Tunnel Vision. 



8. Red Lips- To co nam było



9. Sean Paul- Other Side Of Love. 



10. Ewa Farna- Znak. 



       Na liście pojawili się głównie zagraniczni artyści, w tym wielu stałych bywalców notowań na rynku muzycznym. Choć przeważa pop, myślę, że taka Muzyka może każdemu towarzyszyć w wakacje. Nie zawsze musi chodzić o coś więcej, coś ambitnego, poważnego, kameralnego. Czasem wystarczy dobry rytm, głośność na full i dobra zabawa. Podane kawałki, wydaje mi się, właśnie to gwarantują. I cóż... mogę Wam jedynie życzyć, aby wakacje były udane, ciepłe, słoneczne, luzackie, miłe, pełne radości, Muzyki, przyjaciół... A przede wszystkim- niech będą warte zapamiętania! :) 

(Zamieszczone zdjęcia i filmiki nie są mojego autorstwa i nie należą do mnie. Obrazki znalazły się dzięki wklepaniu w grafikę Google'a  odpowiedniego hasła( nazwy, nazwiska, miejsca, daty); filmy video pojawiły się dzięki blogger'owej funkcji umieszczania plików z portalu YouTube!)



Pzdr, Pta_szysko. ;)

4 komentarze:

  1. Dla mnie letnimi hitami na zawsze pozostaną stare piosenki z mojego dzieciństwa, które często słyszałam w wakacje :)
    W ogóle nie jestem obeznana z ostatnimi nowościami w muzyce. Ponad rok temu przestałam oglądać takie kanały jak Viva itp., bo zauważyłam, że piosenki, które puszczali, coraz bardziej mnie irytowały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, ja trzymam za Ciebie kciuki :D
    No teraz byle do piątku, dostanie się świadectwo i witajcie wakacje, witaj trzecia klaso! :D
    Ja w sumie w wakacje będę sobie nucić Summer Paradise, jak co roku od lat dwóch! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny temat na psot! Wakacje już mamy, więc i wakacyjne hity będą :)
    Nie słyszałam tej piosenki Fergie ale przypadła mi do gustu. Teledysk też niczego sobie. Druga piosenka też jest fajna, niezła muzyka :D
    Enej już ma jeden hit letni na swoim koncie ( dwa lata temu :D), wiec może i tym razem będą w każdym radiu. Mi się strasznie podoba Lili i Symetryczno - Liryczna też jest niezła. Dwie ostatnie piosenki Eneja bardzo przypały mi do gustu ;D
    Riri nie lubię. Denerwuje mnie jej głos. Już jak usłyszałam Umbrella ( ohoho, kiedy to było xD) to mnie denerwowała. W sumie tylko kojarzę jedną jej piosenkę, która byłą znośna.
    Lopez + Pitbull = całkiem miły dla ucha kawałek.
    Honey nie słucham, a piosenka Farny jest jakaś dziwna.
    Red Lips - wokalistka ma cudowny głos, ma coś mocnego :D
    Taak, wypowiedziałam się, a co!

    Ps.Ostatnio aktywnie, bo lato i wole. Przez wakacje przewiduję dużo postów. W roku szkolny nie mam czasu i chęci, a teraz będzie i to i to. :D Z resztą czego się nie robi dla fantastycznych czytelników ( min. Ciebie! :3)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właściwie zawsze słucham tej muzyki, którą ja sama uważam i nie kieruję się 'trendami', gdyż zazwyczaj bardzo odbiegają od moich upodobań. Jednak Enej z "Symetryczno-Liryczną", czy "Lili" po prostu podbili serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Za słowa miłe i te krytyczne.
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać dalej! :)