sobota, 6 kwietnia 2013

Iść z duchem czasu...

         Post czysto informacyjny, przydatny zwłaszcza dla stałych Obserwatorów. :) Wszędzie teraz pełno wpisów, które przekazują sprawdzone nowiny ze świata Doliny Krzemowej- od lipca tego roku funkcja Google Reader zostanie wyłączona. Również ja natknęłam się na takie wieści, poszperałam trochę w Waszych blogach i skorzystałam z rady blogerki tamit24 [link do bloga tutaj:<kliknij aby przejśc>], a mianowicie przetransportowałam soundslikeyoursoul. na platformę bloglovin'. Udało mi się to zrobić (z nieocenioną pomocą tutoriala od tamit24 <przejdź> oraz cierpliwością samej autroki) i już od tego momentu możecie awansować z Obserwatorów na mądrzej brzmiących Followersów. ;) Wszystko co wystarczy zrobić, to wcisnąć odpowiedni klawisz myszy- i gotowe! 







Dołączam się do wszystkich moich poprzedniczek, które polecały tę platformę. Rzeczywiście jest przejrzysta, dosyć prosta w obsłudze, choć rejestracja i przenosiny bloga, czyli tzw."papierkowa robota", mogą przysporzyć trochę kłopotów. Sama zachęcam do podłączenia się na bloglovin.com, aby wszyscy zainteresowani(w tym ja!) także mogli śledzić Waszą twórczość bez względu na decyzje ważnych osobistości z północnej Kalifornii. Jest jeszcze czas, ale pamiętajcie- pamięć ludzka zawodna, a przezorny zawsze ubezpieczony!(nie mylić ze współczesną przeróbką tego powiedzonka). :)

    Żeby nie było tak całkiem sucho i niemuzycznie załączam piosenkę, która mi dzisiaj nie odpuszcza: prześladuje mnie w radio, telewizji; w domu, w autobusie, w mojej głowie... wszędzie! :)

Margaret- Thank You Very Much:




(Zamieszczone zdjęcia i filmik nie są mojego autorstwa i nie należą do mnie. Obrazki Margaret i logo bloglovin' znalazły się dzięki wklepaniu w grafikę Google'a  odpowiedniego hasła( nazwy, nazwiska, miejsca, daty);  inne zdjęcia to Print Screen'y; video pojawiło się dzięki blogger'owej funkcji umieszczania plików z portalu YouTube!)



Pzdr, Pta_szysko  . ;)

6 komentarzy:

  1. świetny blog *.*
    http://my-fucking-secret-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzę, patrzę, gdzie ja trafiłam?! A to gniazdo Pta_szyska <3 Ja spróbuję się tym zająć w weekend :] Znowu utrudnienia dla bloggerów, ale co poradzić ^^



    OdpowiedzUsuń
  3. No jak oni tak mogą, no? W ogóle, tak sobie myślę, zazwyczaj wszystko ma sens - więc jaki ma to? Wrrrr :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... nie wiem, czy dobrze zrozumiałam, ale ma nie być obserwatorów? Trochę jestem opóźniona w tym bloggerze, bo przez kilka dni nawet się na niego nie logowałam, a tu od razu takie info...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o ile mi wiadomo, nie będzie czegoś takiego jak obserwatorzy czy śledzenie kogoś np. w Google+1. Ale wszelkie wątpliwości na pewno rozwieje tamit24 i jej tutorial, więc polecam zajrzeć do linków, które podałam. :)

      Usuń
  5. Dziękuję za komentarz. Nie otwiera mi się Twoja nowa notka o.O"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Za słowa miłe i te krytyczne.
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać dalej! :)