poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Polub dzień tygodnia, którego nie lubisz ! :)

           Hej. Dzisiaj poniedziałek=dla mnie koszmarny dzień. Znowu?!- to moja pierwsza myśl po przebudzeniu. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda! Na lekcjach ciężko mi utrzymać otwarte oczy oraz głowę w górze. Dobrze, że jest jeszcze Muzyka. Dzisiaj piosenka w wykonaniu zespołu Hey wraz z wspaniałą wokalistką Kasią Nosowską. Wracałam ze szkoły i jakoś tak nagle zaczęłam ją nucić- teraz nie mogę się jej pozbyć z głowy! Pozdrawiam, byle do piątku!



Hey- Teksański



Gdyby chociaż mucha zjawiła się,Mogłabym ją zabić a później to opisać.


(Zamieszczone zdjęcie i filmik nie są mojego autorstwa i nie należą do mnie. Obrazek  znalazł się dzięki wklepaniu w grafikę Google'a  odpowiedniego hasła( nazwy, nazwiska, miejsca, daty);  video pojawiło się dzięki blogger'owej funkcji umieszczania plików z portalu YouTube!)


Pzdr, Pta_szysko. :)

10 komentarzy:

  1. Kiwam się do piosenki na fotelu xD
    Dla mnie poniedziałki nie są takie złe. Trzeba po prostu wstać radośnie i nie narzekać, bo przez to jeszcze bardziej się przygnębiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie narzekać... To chyba będzie moje nowe postanowienie :P.
      I świetnie, że się "kiwasz do piosenki na fotelu", bo do tego służy ta seria postów. ;) A przynajmniej powinna.

      Usuń
  2. No, to ja mogę się pochwalić, że miałam sprawdzian z informatyki z algorytmów i z bio z układu nerwowego ;] Jeszcze do tego w weekend nie chciało mi się uczyć, to odrabiałam prace domowe późnym wieczorem (a raczej nie odrabiałam, bo z matmy zrobiłam nie te, co trzeba i zapomniałam napisać czegoś z historii). Całe szczęście, że miałam geografię ;D ta nauczycielka, co mnie jej uczy, jest straszna ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) To jeśli u mnie nuda, to u Ciebie nadmiar wrażeń. :)

      Usuń
  3. O tak! Nosowska jest po prostu genialna. A Hey wyjątkowo pięknie brzmiący razem z nią. No i oczywiście nie można pominąć tego tekstu, który jest mistrzowsko napisany. ;D
    A poniedziałków to i ja nienawidzę. Szczególnie kiedy mam świadomość, że jutro niemiecki. Ale chwała panu za egzaminy gimnazjalne. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym pokazywała jak bardzo mi źle uwierz, że byłoby jeszcze gorzej. Trzeba to ukrywać jak tylko się da. :)
    Haha, no wiesz, ja do tej pory nie wiem gdzie podziały się moje pieniądze z komunii. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, czy ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za takie słowa. Nawet nie wiesz, jak bardzo się ucieszyłam, że tak to odebrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz, że mnie też najbardziej spodobał się Karnawał Wenecki i Święto Latarni? Ale ja bym jeszcze dołożyła Holi :D To dopiero jest kolorowe święto.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Za słowa miłe i te krytyczne.
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać dalej! :)