środa, 3 kwietnia 2013

Hello Again! :)

    Żeby nie było, że rzucam słowa na wiatr: powracam do ponownego publikowania! Szykujcie się nie tylko na dalsze aktywne czytanie i komentowanie Waszych wpisów(które są naprawdę świetne!), ale także jak najaktywniejsze sporządzanie własnych. Już w piątek kolejny artysta- moim zdaniem genialny, choć trochę wycofany, może wielu o nim nigdy nie słyszało, a na pewno mało sympatyzujący z mediami. Zapraszam serdecznie! :)

     Mała refleksja ode mnie. Przerwa, nie tylko w pisaniu, ale w czymkolwiek jest ważna i bardzo przydatna. A przynajmniej tak było w moim przypadku. Nie dość, że odpoczęłam, odświeżyłam umysł, zaplanowałam wiele kolejnych postów, wybrałam muzyków, to jeszcze utwierdziłam się w przekonaniu, że ten blog to nie było moje spontaniczne "widzi_mi_się". Brakowało mi tego. Brakowało mi przelania myśli na słowo pisane, dzielenia się opiniami na temat rzeczy, którą kocham- Muzyki oczywiście. Apel do wszystkich: jeżeli czujecie zmęczenie, znużenie, a poziom Waszej kreatywności zaczyna sięgać 0, nie załamujcie się i nie porzucajcie całkowicie swoich działań. To po prostu znak, że czas na przerwę! :)

Tak więc, HELLO AGAIN! <3






(Zdjęcie wstawione w poście jest moją autorską własnością!)


Pzdr, Pta_szysko. ;)



5 komentarzy:

  1. Mogłabym Cię kiedyś poprosić o interpretację jednego, konkretnego muzyka? Gdyż jestem bardzo ciekawa tego co o nim wygrzebiesz i co o nim myślisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł. Ja też muszę sobie zrobić przerwę, ale to już dopiero wtedy, kiedy skończę wszystkie posty o tych wynalazkach i przeczytam ocenę Alury ze Szczypty-Krytyki ;] Ech, nie mogę się doczekać, jak ona oceni mojego bloga.
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Właśnie dzięki temu swetrowi wpadł mi pomysł na tytuł.
      Koniecznie dokończ cykl o wynalazkach- śledzę go na bieżąco. ;)
      Mam nadzieję, że ocena wypadnie pomyślnie.
      Trzymam kciuki! :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. :) blogowanie wciąga i daje wiele satysfakcji! dobra decyzja.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia z bloglovin' ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem warto odpocząć niż pisać posty bez weny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Za słowa miłe i te krytyczne.
Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pisać dalej! :)